annavikkisoulsisters

Alla inlägg den 1 december 2010

Hejsan bloggen

jag är OCKSÅ hemma idag .

jo det var ju bra att både jag och anna lever :D

och anna , du får också säga vad du önskar dig . Måste börja handla julklapparna nuuuu -.-'

det e roligt men samtidigt tråkigt när man inte vet vad NÅGON önskar sig , haha kanske en kram av mig ;)

(h)

puss&hej

HejHopp !

Jag är fortfarande hemma iaf idag oxå ;)

Jag har kollat på tv och kollat bilddagboken och lite annat med ;)

Haha vad sköt att du lever vikki !

Men det där om julkalendern då ?

Jag kollar iaf ;)

Hotell gyllene knorren hahaha ;D

Kollar du?

I kväll blire att kolla på handbollsmatch när OV herrar splar ;)

Vikki, du måste säga till mej vad du önskar dej i julklapp oxå :D

Ha det bra !

// Anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg olika saker med lite foton i också :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards