annavikkisoulsisters

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Vikki vart håller du hus ? ;) §

Av victoria&anna (L) Lindh & Hasselgren - 30 november 2010 11:20

HejHej,

Jag är hemma från skolan pga att jag knappt kan prata och sen känner jag mej inte helt hundra heller ;((

MenMen...

nu ska jag snart gå ner och äta pannkakor ! :D

MUMSMUMS ;))

Men förästen Vikki, Vart håller du hus?

När du ser detta kan du väl antingen ringa mej eller så kan du ju blogga så att jag ser att du lever ;)) haha

Ha det bra !

// Kram Anna 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

chacha ;)) kännde bara för att skriva så. Vikki var du också hemma? ;(( Jag var men nu är jag frisk som tur är ;)) I julklapp önskar jag mej vad som helst ;DD Så Vikki du får hitta på ngt ;)) Vad önskar du dej då Vikki? :)§ Nu ska jag j...

Hejsan bloggen jag är OCKSÅ hemma idag . jo det var ju bra att både jag och anna lever :D och anna , du får också säga vad du önskar dig . Måste börja handla julklapparna nuuuu -.-' det e roligt men samtidigt tråkigt när man inte vet vad NÅGO...

HejHopp ! Jag är fortfarande hemma iaf idag oxå ;) Jag har kollat på tv och kollat bilddagboken och lite annat med ;) Haha vad sköt att du lever vikki ! Men det där om julkalendern då ? Jag kollar iaf ;) Hotell gyllene knorren hahaha ;D ...

Hej och anna , jag är här och jag lever :D har inte orkat uppdatera bara ;/ . Men nu ska jag göra det ... LOVAR Imorgon är det .... 1:a december ;D .Kollar NI på julkalendern? har ni en julkalender? . Nu tänkte jag göra en julig header . Så kika...

Heej, Igår var jag på fest hos ellen och elsa :D Det var bråk hela jävla tiden och jag var int inblandad i ngt :D Det var fedt jobbigt att somna för att bea och madde babbla hela tiden ;@ menmen när jag väl hade somnat så var kl 3 på natten.....

Presentation


En blogg olika saker med lite foton i också :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards