annavikkisoulsisters

Alla inlägg under november 2010

Av victoria&anna (L) Lindh & Hasselgren - 30 november 2010 15:50

Hej

och anna , jag är här och jag lever :D

har inte orkat uppdatera bara ;/ . Men nu ska jag göra det ... LOVAR
Imorgon är det .... 1:a december ;D .Kollar NI på julkalendern? har ni en julkalender? . Nu tänkte jag göra en julig header . Så kika in lite senare ... puss

% oj det blev en sån jag menade {{ haha det blev också fel (h)

// vikkan

( nu blev det rätt ;D )

Av victoria&anna (L) Lindh & Hasselgren - 30 november 2010 11:20

HejHej,

Jag är hemma från skolan pga att jag knappt kan prata och sen känner jag mej inte helt hundra heller ;((

MenMen...

nu ska jag snart gå ner och äta pannkakor ! :D

MUMSMUMS ;))

Men förästen Vikki, Vart håller du hus?

När du ser detta kan du väl antingen ringa mej eller så kan du ju blogga så att jag ser att du lever ;)) haha

Ha det bra !

// Kram Anna 

Av victoria&anna (L) Lindh & Hasselgren - 28 november 2010 15:47

Heej,

Igår var jag på fest hos ellen och elsa :D

Det var bråk hela jävla tiden och jag var int inblandad i ngt :D

Det var fedt jobbigt att somna för att bea och madde babbla hela tiden ;@

menmen när jag väl hade somnat så var kl 3 på natten...

Jag e så förkyld så det är inte sant !

men nu så ska jag baka lussebullar (y'

Ha det bäst !


// Anna.

Av victoria&anna (L) Lindh & Hasselgren - 26 november 2010 19:44

MENEN HEJ !

IDAH HAR VI ÅKT PULKA PÅ TÅGABORG.

DET VAR NGT KONSTIGT SLAGGE SÅ EN KONSTIG FELIX SPRAG IVÄG SÅ DOM FICK RINGA HANS PÄRON xD

HAHA MEN SEN SÅ TOG JAG BUSSEN HEM OCH KOLLADE LITE PÅ TV.

SEN KOM EMIL OCH COMPANY ;))

VI LYSSNADE LITE PÅ NÅGRA KONSTIGA JULSÅNGER MED LEIF " LOKET " OLSSON ;))) HAHAHAAHAHAHAHA HAN SÖÖG FETTH ;(

MEN NU SÅ SITTER JAG HÄR OCH FLABBAR MED EMIL OCH HANNA.

HA DET NAJS KÄKA BAJS ;))


// ANNA " COOLASTE " HASSELGREN :D

Av victoria&anna (L) Lindh & Hasselgren - 24 november 2010 20:23

Haha . Det var redan fixat (;

S Y S T E M K A M E R A VILL JAG HA -.-'

  

                      

 

Av victoria&anna (L) Lindh & Hasselgren - 24 november 2010 20:16

Hej söötungar (L)

jag känner mig fortfarande sjuk  -.-'

&

@anna , jag ska fixa så att man kan göra det (högerklicka) (L)

jag känner att jag & anna har klagat 2 gånger i rad på varsett inlägg , att vi inte mår bra . (h) Nu hosta jag igen ;( .

Puss&hej

hoppas ni mår bra & har haft en trevlig dag utan något ont (;

Vikkan

  

Av victoria&anna (L) Lindh & Hasselgren - 24 november 2010 17:19

Hej,

har inte kunnat blogga så mkt.

Men idag har jag haft ph (det betyder att jag går i skolan till 15.20) :((

menmen

Jag kan inte spela handboll idah pga min hals -.-

Men nu ska jag bara sitta hemma och titta på tv haha :DD

men ha det bra !

Anna

Av victoria&anna (L) Lindh & Hasselgren - 22 november 2010 11:23

Hej !

Hemma från skolan idag . Mår inte bra :/

Ska nog inte göra så mycket idag förutom att typ vila & lite sånt där (:

Blir inte så långt inlägg idag för jag har inte så mycket att skriva . Om jag är sjuk imorgon åker jag nog hem till pappa :D

Hejdå sötnosar(L)

@anna , om inte du kommer uppdatera bloggen . Så gör jag inte det heller. Okej? <3

Presentation


En blogg olika saker med lite foton i också :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards