annavikkisoulsisters

Alla inlägg den 15 november 2010

Av victoria&anna (L) Lindh & Hasselgren - 15 november 2010 21:50

   Hej !

Kom hem från träningen vid 20.00 och sen gick jag in i duschen :D

Jag mådde typ dåligt innan , jag fick ta alvedon , usch ;o

Tänkte bara blogga innan jag går & lägger mig , e riktigt trött nu så snart lär jag väll att slagga .

Ska nog göra en ny header imorgon , trött på den här .

Men nu ska jag slagga

Puss & hej // vikkan



Av victoria&anna (L) Lindh & Hasselgren - 15 november 2010 17:41

Hejsan

HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH
A

Zlatan = ålderdomshem :D:d:D:d

ajja

hehe snart ska jag sticka till dansen . Om jag mår bättre

jag såg hängig ut innan tyckte pappa & jag kände mig de åsså

HEJDÅ (l)

// VIKKAN

&&&&&&&&&&&&&

Jag längtar till helgen för då blir det att nanna med anna

;D;D;d

LÖÖÖÖÖÖVEEE


Av victoria&anna (L) Lindh & Hasselgren - 15 november 2010 16:00

                                    

Av victoria&anna (L) Lindh & Hasselgren - 15 november 2010 15:56

Anna du bloggar jju aldrig ;O

ne , jag bara skojar men tjena det är victoria här nu sorry för dålig uppdatering men anna har inte bloggat och jag har varit med sandra hon slagga hos miig ;D

Och vi hade gäster och dom hade en ipad med sig så vi satt och spela ipad ipod och iphone halva natten ;D

okej bara till 12 men endån .

Sen idag var det skola iigen , satt med sandra hela dagen . men jag tänkte bjuda på en bildbomb i nästa inlägg som kommer om nårra sekunder hejdå // vikkan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg olika saker med lite foton i också :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards